.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

كشف 42 هزار ليتر مشروبات الكلي، تشديد فعاليت‌هاي انتظامي در تفرجگاه‌هاي گرگان و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، رئيس پليس امنيت عمومي استان گلستان اظهار داشت: در راستاي اجراي طرح‌هاي عملياتي مأموران پليس امنيت عمومي استان گلستان طي يك سال گذشته بيش از 42 هزار ليتر مشروبات الكلي كشف و ضبط شد.
عيسي خائفي افزود: طي يك سال گذشته مأموران پليس امنيت عمومي استان در راستاي اجراي چندين مرحله عمليات هدفمند و برنامه‌ريزي شده موفق شدند شش كارگاه ساخت مشروبات الكلي را منهدم و در بازرسي از اين مكان‌ها 42 هزار و 840 ليتر مشروبات الكلي شامل 6 هزار و 556 قوطي خارجي دست ساز كشف و ضبط كنند.
وي در ادامه از كشف 154 هزار و 245 حلقه سي‌دي غير مجاز و 23 هزار و 361 قطعه عكس و تصاوير مبتذل خبر داد و افزود: با پيگيري‌ها و تلاش مأموران 4 هزار و 198 دستگاه رسيور، 3 هزار و 244 دستگاه ديش و 4 هزار و 799 ال‌ان‌بي كشف و ضبط شد.
خائفي در پايان از دستگيري شش نفر از ارازل و اوباش خبر داد و افزود: طي يك سال گذشته 448 نفر از مزاحمان خياباني پس از دستگيري ضمن تشكيل پرونده تحويل مقام قضايي شدند.

* تشديد فعاليت‌هاي انتظامي در تفرجگاه‌هاي گرگان
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان گفت: طرح تشديد فعاليت‌هاي انتظامي در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگري شهرستان گرگان طي 24 ساعت گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.
حبيب‌الله كربلايي‌محمدنژاد افزود: اين طرح با بسيج تمام امكانات و نيروها و به منظور افزايش احساس امنيت در سطح حوزه استحفاظي به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي گفت: در اجراي اين طرح 16 مرد و زن به دليل عدم رعايت شئونات اسلامي و اخلاقي دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان گرگان برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف و مزاحم را از ديگر فعاليت‌هاي كاركنان در اجراي اين طرح عنوان كرد و گفت: با تلاش مأموران 27 دستگاه موتورسيكلت و سه دستگاه خودروي متخلف نيز توقيف و به پاركينگ منتقل شدند.
وي در پايان از همكاري و تعامل خوب مردم شهرستان گرگان با پليس تقدير كرد.

* شاگرد مغازه، در اجراي نقشه سرقت 150 ميليون ريالي ناكام ماند
فرمانده انتظامي گنبدكاووس گفت: مأموران آگاهي گنبدكاووس با پيگيري‌هاي فني، شاگرد يك مغازه لوازم يدكي را كه اقدام به سرقت 150 ميليون ريال از صاحب كار خود كرده بود دستگير كردند.
علي‌اكبر مقصودلو افزود: در پي مراجعه مردي ميانسال به مأموران آگاهي اين شهرستان مبني بر چند فقره سرقت وجه نقد از مغازه لوازم يدكي وي، اكيپي از مأموران موضوع را بصورت ويژه در دستور كار خود قرار داده و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري سارق را آغاز كردند.
وي تصريح كرد: در راستاي تحقيقات و پيگيري‌هاي انجام شده شاگرد مغازه به نام ع-ش شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي گنبدكاووس گفت: متهم كه در ابتدا منكر هرگونه سرقت بود در ادامه بازجويي‌هاي به عمل آمده به سرقت 150 ميليون ريال طي مدت دو سال اعتراف كرد.
اين مقام مسئول در پايان از تحويل متهم به مراجع قضايي براي سير مراحل قانوني پرونده‌اش خبر داد.

* انهدام باند بزرگ سرقت موتورسيكلت در گلستان
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با تلاش شبانه‌روزي مأموران انتظامي علي‌آبادكتول يك باند بزرگ سرقت موتورسيكلت در استان گلستان متلاشي شد.
حميد عطايي در خصوص جزئيات اين خبر افزود: در پي افزايش سرقت موتورسيكلت در برخي از نقاط استان خصوصا شهرستان علي‌آبادكتول مأموران پليس آگاهي را بر آن داشت تا با تشكيل تيمي ويژه تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت را آغاز كنند.
وي تصريح كرد: پس از يك ماه كار اطلاعاتي پليس، مأموران چهار نفر از عوامل سرقت را در سطح شهر علي آبادكتول شناسايي و با يك عمليات غافلگيرانه متهمان را در منزل خود دستگير كردند.
فرمانده انتظامي گلستان همچنين گفت: متهمان در تحقيقات بعمل آمده به 20 فقره سرقت موتورسيكلت اعتراف كردند كه از تمام سرقت‌ها بازسازي صحنه صورت گرفت و تعداد بسيار زيادي نيز قطعات موتورسيكلت از منازل آنان كشف شد.
متهمان پس از تشكيل پرونده تحويل مراجع قضايي و از آنجا روانه زندان شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك گلستاني 6 ارديبهشت 1389
با سلام و تقدير و تشكر از كليه زحمت كشان نيروي انتظامي كه اينگونه براي مردم و هم استاني هاي خوبمان اينگونه زحمت مي كشند و خواهان استمرار برخورد با اينگونه افارد را مي باشيم . با تشكر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.